Pavel si zlomil malíček. Jak funguje náš servis?

Vivafina » Blog » Pavel si zlomil malíček. Jak funguje náš servis?

Každý den řešíme s klienty jejich úrazy. Třeba Pavel nám zavolal, že si zlomil malíček na noze. Zakopl v obýváku a narazil nohou přímo do pootevřených dveří.

Poslal nám z pohotovosti první lékařskou zprávu přes Messenger (je možno jakkoliv, třeba e-mailem nebo přes WhatsApp). Na základě této zprávy jsme mu také sdělili předpokládanou výši plnění dle oceňovacích tabulek. Poradili jsme mu,  aby dodržoval pokyny lékaře a průběžně nám posílal lékařské zprávy z kontrol.  Neustále jsme byli spolu v kontaktu, nedošlo k žádným zdravotním komplikacím. Pavel se léčil měsíc a jeho zaměstnavatel mu umožnil pracovat z domu. Tedy nemusel být na nemocenské.

Jakmile se doléčil, nahlásili jsme pojistnou událost elektronicky on-line. Pavel nemusel nikam chodit a ztrácet čas vyplňováním formuláře a čekat na jeho vyplnění lékařem. Vše jsme udělali za něj, stačily veškeré lékařské zprávy z celé doby léčení. Dále jsme si s ním upřesnili pár detailů, jako např. jméno praktického lékaře nebo číslo účtu k vyplacení pojistného plnění z jeho pojištění Flexi.

Obratem (po on-line nahlášení) přišel  Pavlovi email z Pojišťovny České spořitelny o přijetí  jeho pojistné události ke zpracování. Do  týdne měl  své peníze  za tento úraz na účtu – celkem 8 400 Kč (stejná částka, kterou jsme mu sdělili na počátku léčení). Denní odškodné má sjednáno 300 Kč/den, dostal vyplaceno na základě oceňovacích tabulek maximum 28 dní. O výsledku byl informován emailem a sms zprávou.

Při posledním telefonickém kontaktu měl Pavel zajímavý dotaz: ,,Co když si zlomím nohu a budu mít nemocenskou? Dostanu z Flexi taky něco? “  Ve smlouvě neměl riziko pracovní neschopnosti sjednáno, při uzavření smlouvy před třemi lety jej nepovažoval za důležité. Nikdy na nemocenské nebyl. V případě pracovní neschopnosti by tedy nedostal vyplaceno žádné další plnění.

Po pár dnech jsme se potkali osobně a provedli aktualizaci současné smlouvy a také toto riziko jsme do jeho smlouvy přidali.

Proč doporučujeme průběžnou revizi a aktualizaci smluv? Jak dostat svou smlouvu do kondice tak, aby řešila vaše skutečné potřeby? Odpověď je zde.

Obraťte se na nás s důvěrou

Zavolejte nám: +420 733 696 679
Pošlete svůj dotaz e-mailem: info@argos-pzs.cz



Poradenství při řešení pojistných událostí

Naši poradci vám pomohou s kompletním vyřízením pojistných událostí.

Naši partneři