Neodkládejte své úrazy do šuplíku!

Vivafina » Blog » Neodkládejte své úrazy do šuplíku!

Stal se vám úraz nebo jste dlouhodobě nemocní? Nemáte čas nebo jste zapoměli toto nahlásit své pojišťovně?         Poradíme vám, jak jednoduše vyřídit pojistou událost!

Možná jste zažili tuto situaci. V dnešní uspěchané době, kdy nevíme co dříve, je pro nás někdy nad lidské síly udělat cokoliv navíc… a to například i nahlásit si pojistnou událost, ze které víme, že nám přistanou na účtu nějaké peníze z pojistky. Jasně, ale kdo má čas chodit k doktorovi s hlášenkou, čekat na její vyplnění a ještě za to platit. Vždyť nemůžeme pořád odbíhat z práce. Mnohdy se kolikrát stane, že než bychom s tím strávili tolik času, raději to hodíme do šuplíku na někdy příště.

Pozor, nedělejte to! Až tyto papíry po čtyřech letech najdete v tom stejném šuplíku, bude pozdě. Pojistnou událost již nebude moci nahlásit, protože bude promlčená. A přitom je to tak jednoduché!

Co tedy radíme? Obraťte se ihned po úrazu na nás, rádi vám řekneme další postup a pojistnou událost pomůžeme nahlásit od A do Z. Jiný postup je u úrazů, jiný u onemocnění.

Pokud se Vám stal úraz a máte pojištění FLEXI, budou nám od Vás stačit veškeré lékařské zprávy z prvního ošetření a následujících kontrol. Dále si od vás vyžádáme další informace, jako např. jméno  praktického lékaře, jakou formou budete chtít zaslat peníze, u dětí budeme potřebovat jeho rodný list. Na vše vás navedeme, poradíme a pojistnou událost online nahlásíme.

Jak to funguje v případě onemocnění pojištění pracovní neschopnosti? Předáme nebo vám zašleme formulář pro lékaře – tady už se tomu nevyhneme. Upozorníme na nutnost dodání posledního dílu pracovní neschopnosti s razítkem zaměstnavatele. Pokud jste OSVČ řekneme přesně, co od Vás potřebujeme. Jste na delší neschopence? Každý měsíc s vámi můžeme řešit zálohové plnění… a vždy přesně budete vědět co je potřeba dodat, aby likvidace pojistné události byla bezproblémová a rychlá.

Každá pojišťovna to má jinak a rádi vám poradíme, co je potřeba u které doložit.

Klientský servis je pro nás důležitý, protože vaše důvěra v nás je to nejcennějsí. Jsem tady pro Vás již 17 let.

 

Obraťte se na nás s důvěrou

Zavolejte nám: +420 733 696 679
Pošlete svůj dotaz e-mailem: info@argos-pzs.cz
Buďte v obraze: sledujte další praktické rady a tipy



Poradenství při řešení pojistných událostí

Naši poradci vám pomohou s kompletním vyřízením pojistných událostí.

Naši partneři