Kde Flexi pomáhá překonat životní situace

Vivafina » Blog » Kde Flexi pomáhá překonat životní situace

Byl krásný podzim a Veronika (30) chodila velmi často na procházky do lesa se svým psem. Jednoho dne se vrátila a všimla si, že má přisáté klíště. Odstranila ho obvyklým způsobem a pár dní hlídala místo přisátí, ale žádná skvrna ani jiné problémy se neobjevily, tak na klíště časem zapomněla. Po několika týdnech dostala virózu – tedy myslela si, dle všech příznaků, že to viróza je… bolesti hlavy, únava. Problémy odezněly a Veronika dále žila svůj aktivní život. Bohužel na jaře se stalo to, co by ji ve snu ani nenapadlo – začaly ji pobolívat neustále nohy, klouby, byla stále unavená, bušilo jí srdce, měla závratě, občas cítila záškub v obličeji a zjišťovala, že má výpadky paměti. Vyřadilo ji to z běžného života a nastalou situaci začala okamžitě řešit u lékaře.

Musela jít na pracovní neschopnost. Po několika vyšetřeních byla potvrzena diagnóza – lymská borelióza. Okamžitě Veroniku hospitalizovali a nasadili jí nitrožilně antibiotika. Léčba však nebyla tak úspěšná, jak by si Veronika i lékaři přáli. Některé potíže se zmírnily, ale bohužel není schopna se vrátit do běžného života a ani do práce. Její obtíže stále přetrvávají, má tiky v obličeji, výpadky paměti a špatný sluch. Na bolesti kloubů si dle jejích slov zvykla, ale jsou nemalé.

Veronika uzavřela pojistnou smlouvu FLEXI již v roce 2011, má pojištěnou mimo jiné také pracovní neschopnost, hospitalizaci, velmi vážné onemocnění a invaliditu 2. a 3. stupně.

Jak pomohlo Veronice FLEXI pojištění?

1. PRACOVNÍ NESCHOPNOST :

Každých 30 dní dostává vyplacené zálohové plnění. Veronika má nastavenou pojistnou částku 400 Kč/den od 15. dne léčení. Od 1. 3. 2018 je v pracovní neschopnosti a od 15. 3. 2018 dostává 400 Kč/denně. Pokud bude stále v pracovní neschopnosti, mohou jí být zálohy takto vypláceny až 548 dní. Se žádostí o zálohu jí každý měsíc pomáháme.

2. HOSPITALIZACE :

Dostala vyplaceno 4 200 Kč za 14 dní léčení v nemocnici. Veronika byla hospitalizována 14 dní a má sjednanou částku 300 Kč/den.

3. VELMI VÁŽNÁ ONEMOCNĚNÍ :

Už po 30 dnech od potvrzení diagnózy, což je v jejím případě lymská borelióza, může žádat o vyplacení pojistného plnění. Pojistnou částku má nastavenou na 300 000 Kč. O vyplacení budeme žádat na speciálním formuláři určeném pro velmi vážná onemocnění. Toto pojištění jí však nekončí… pokud by Veronika onemocněla jinou nemocí z jiné kategorie vážných onemocnění – bude Pojišťovna opět vyplácet pojistné plnění. Maximálně tuto částku však vyplatí 3x.

4. INVALIDITA :

Tady budeme pouze polemizovat, protože pevně doufáme společně s Veronikou, že se zapojí do běžného života. Ve smlouvě má sjednanou invaliditu 2. stupně na částku 400 000 Kč a 3. stupně na částku 500 000 Kč. Pokud by jí byla přiznána invalidita 2. stupně, dostane jednorázově vyplaceno 400 000 Kč. Kdyby se její zdravotní stav zhoršil a časem by jí byla přiznána invalidita 3. stupně, dostane vyplaceno jednorázově dalších 500 000 Kč. S vyplněním žádosti na speciálním formuláři o vyplacení rizika invalidity jí také rádi pomůžeme.

Stalo se vám něco podobného?

Máte zkušenost, o kterou se chcete s námi podělit?

Chcete poradit se smlouvou? Nejste ještě pojištěni a váháte ?

Kontaktujte nás!

FLEXI nyní s mimořádným zvýhodněním

2× víc při vážném onemocnění způsobeném klíštětem

Pojišťovna České spořitelny a.s. zveřejnila výjimečnou akci, při níž garantuje vyplacení dvojnásobku pojistné částky pro klienty s vážným onemocněním způsobeném klíštětem a to až do výše 1 milionu korun. Toto zvýhodnění se týká nových smluv FLEXI životní pojištění v období trvání akce od 1. dubna do 30. června 2018. Sjednat si zvýhodnění mohou i stávající klienti s FLEXI životním pojištěním, kteří si dosud pojištění na vážné nemoci nesjednali. Bližší info najdete zde

Kontaktujte obchodní zastoupení Pojišťovny České spořitelny v Novém Jičíně

Jsme oficiálním obchodním zastoupením Pojišťovny České spořitelny v Novém Jičíně. Poskytujeme vám kompletní servis (nejen) smluv FLEXI životního pojištění a FLEXI JUNIOR. Obrátit se na nás můžete i v případě, že jste tyto smlouvy uzavřeli kdykoli dříve, kdekoli jinde a nyní na nich potřebujete provést jakékoli úpravy a změny.

Jsme váš spolehlivý finanční partner, na kterého se můžete obrátit kdykoli. Poradíme a pomůžeme vám také s vyřízením pojistné události. Nechte veškeré papírování na nás.

Obraťte se na nás s důvěrou

Zavolejte nám: +420 733 696 679
Pošlete svůj dotaz e-mailem: info@argos-pzs.cz



Poradenství při řešení pojistných událostí

Naši poradci vám pomohou s kompletním vyřízením pojistných událostí.

Naši partneři